Piggelin.



Börjar äntligen att bli människa igen efter en rolig helg med bästa Helena. Hon kom hit på torsdagkväll och vi pratade läänge. Det var tokkul eftersom det var så pass länge sedan vi har umgåtts. På fredagen blev det en lugn dag fram till kvällen då vi skulle ut och göra stan med mina västeråsvänner. Vi drack giftgröna piggelindrinkar som var himla goda men precis som färgen, giftiga. Vi kom, vi såg, vi schtekte. ;)
Lördagen var Bakisdag med stort B, men mys ändå. Vi plöjde igenom många avsnitt med How I met your mother, sov några timmar och till slut åt vi gomatn!

Många skratt, mycket tjejsnack och lite pinsamheter har varit recept på en braaa helg!

Nu har skolan dragit igång på allvar och jag känner jag är segstartad, men jag måste verkligen ta mig i kragen! Är en kort kurs med inte mindre än TVÅ tentor, dohp!

Kommenterat
Postat av: Sara

hehe den läkemedelskursen har tre tentor, fast två skriver man samtidigt, men ÄNDÅ liksom!!!! :p

2010-09-06 @ 22:29:31
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Helena

<3 tack ida-lisa, detta måste vi göra om snart! puss

2010-09-07 @ 02:36:22

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0