I'm blue.


Bjuder på ett blåinspirerat inlägg.

Igår var jag på introduktionsdag på ett demensboende inför sommarn, men där hade de hund och chefen där sa att de flesta ställena hade djur. Så jag undrar hur det blir med jobb i Västerås i sommar. Blä, blir bara besviken då jag faktiskt hade meddelat att jag är allergisk.

Men men, jag har tråkigt. Är det ingen som vill hitta på något? :P

Kommenterat
Postat av: L

Trist med jobbet, hoppas det löser sig :/



Men Fina Fiina tjej!

2010-05-05 @ 10:32:44
URL: http://louiseerlandsson.blogg.se/
Postat av: Rick

Vaddå? djur innom vården! Är he som he ska?? Vikka fina brillor// Kram

2010-05-05 @ 14:50:52
Postat av: Ida-Lisa

Jag mailade bemanningstjänst och de sa att det finns ställen utan djur och att hon skulle höra av sig så. Dom hade tydligen en policy som sa att alla hade rätt att få ha djur på sina boenden :S

2010-05-05 @ 17:06:42
URL: http://idastrecklisa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Brillorna är inte fina, men du är söt.

Kramiz

2010-05-07 @ 08:41:00
Postat av: Ann-Louise

Jobbet ordnar sig ska du se.. En skönhet klär i allt! Även i glajjjer i BIG-size ;)

2010-05-08 @ 16:39:33

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0