Fever fever leave my heart alone.


All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories,
I just wanna let it go for the night,
That would be the best therapy for me.

Hade en sjukt rolig kväll igår med mina underbara vänner. Här är en bild som jag hittade nyss på min d90, föreställande två tjejer som var enormt nöjda över sina skagenröramackor ^^. Har massvis med roliga bilder men jag lär ju bli "nerkickad" (som sara skulle ha sagt), om jag la ut dom här, haha. Det var i alla fall runt 25 grader varmt hela dagen igår och det var verkligen sommar, wunderbar!

Imorn ska jag på introduktionsdag på ett nytt ställe, och jag börjar bli rätt nervös! Jag håller en tumme för att det går bra, och att jag HITTAR.

Kommenterat
Postat av: Sara

Hahaha, lovely! Älskar ju att vi ser helt sjukt nöjda ut, typ; "Här står vi med våra mackor, det gör inte niiii ^^ "

Lycka till med jobbgrejen imon förresten!

2010-05-16 @ 23:41:11
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0