Hum hum humla.



Jag har sååå tråkigt idag, det är superfint väder men jag har inget att göra ute. Jag har dock möblerat om idag och nu känns lägenheten dubbelt så stor ungefär! Nu är det saker överallt och det är lite krångel att hitta rätt plats till allt.

Ingen finlandskryssning blev det för mig och Louise för att man var tvungen att vara 21 år fyllda. Jag tycker det var superlöjligt att vi inte fick åka för jag fyller 21 tre dagar efter vi skulle ha åkt och Louise inom mindre än en månad.
Well well, det var nog kanske meningen för vi hittade en resa som nog blir dubbelt så bra! Vi ska göra en kort tågluff :D Västerås-Berlin-Prag-Berlin-Västerås! Hur underbart låter inte det? :D

Kommenterat
Postat av: Sara

tummen upp för tågluffen!

2010-08-06 @ 13:17:22
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0