The good night.

Klockan är i skrivande stund 02.09 och jag är klarvaken, kanske är en effekt av att sova hilskeligt mycket efter kl 12 på dagen. Igår var skoj, fast jag tycker som vanligt förfesterna är roligare än själva festen men men. Hade mina underbart snygga högklackade och har nu två enorma blåsor under mina fötter. Det konstiga här är att dessa blåsor kom inte av de högklackade skorna utan mina ballerinaskor som jag gick till Marie med, för att "undvika ont i fötterna". So much for that!

Fick samtal från bemmanningstjänst idag som gav mig positivt besked på jobbfronten. Det känns skönt faktiskt, älskar Sorsele men en hel sommar där efter allt känns lite för jobbig. Jag hoppas dock att jag kanske får lite sällskap här i staden. :)

Fördelen med att vara pigg den här tiden på dygnet är att jag är effektiv på natten, har precis städat, diskat och vikt kläder. ^^



Har inga bilder sen igår, men jag slänger hit en utav de hundra bilderna jag tog på elaka änderna.

Kommenterat

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0