Solen skiner idag.




Tänk vad lite sol kan göra för humöret, för de senaste typ 4 dagarna har varit härliga. Jag har varit ute varenda dag, haft picnic, försökt plugga (tanken räknas har jag hört?), tittat på fåglar och fotat! Jag har äntligen hittat lite fotoinspiration igen, tror det kom med solen. Imorgon blir det utgång, hoppas innerligt på lite sol då också. Fester i sommaranda brukar vara hemskt underbara. Kan också hända att jag vågar mig på lite fina klackar bara för att det är vår, och hoppas på att jag inte bryter fotlederna av mig. ^^

Kommenterat
Postat av: Sara

Högt läge, tryck och kyla om du stukar foten iaf, så det kan vi ta hand om ;) GO FOR IT (klackar alltså!)!!!

2010-04-15 @ 00:04:58
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0