bä?



Var ute i Kärrbo och hälsade på mina kära vänner i helgen. På deras gård fanns även den här söta damen samt 34  höggravida kompisar till henne. De var verkligen på bristningsgränsen havande så jag hade kameran redo och tänkte "wiho, får dokumentera en lammfödelse (eller åtmindstone ett nyfött lamm)", men tror ni de här fröknarna ville ploppa ur något lamm då jag var där? Nej. De väntade tills jag hade åkt hem sen så kom det ett tvillingpar. Typiskt. Men jag hoppas jag får komma ut dit och se smålamm iaf. :D

Har haft en lovely dag med Marie i det fina vädret. Vi gick på härligaste promenaden och satt oss på en brygga vid hamnen och bara myste i solen. Vi satt bara där i godan ro men så helt plötsligt flyger en and fram från under bryggan och skrämmer typ ihjäl oss! :O Snacka om utsatta, för sen kom det typ två gäss av ngt slag och typ kaxade mot oss! Haha sjukt.


Idag saknar jag. Idag saknar jag mycket.

Kommenterat

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0