Well how's your view of things today?


Veckan har varit fullt upp då jag bland annat sett min livs första hockeymatch, och det var tokskoj ju! Stämningen var på topp och min far var ungefär det avundsjukaste som fanns! Har även sett nya Harry P som får bra betyg av mig, men jag är ju en Harry Potternörd ^^.

Jag har sjukt, grymt, äckligt mycket träningsvärk i mina ben för Kelly och Sofia drog med mig på gymmet! Jag kan knappt gå och jag vill typ grina av smärta då jag ställer mig upp eller sätter mig. Gosh.

Imorn blir det inflyttnings/födelsedagsfest hos Tomas och Anna, det blir toppen!

Kommenterat
Postat av: Sofia

Hihi hur underbart är det inte att läsa om din tränignsvärk! :D Det blev ett bra pass med andra ord :p

2010-11-22 @ 20:13:49
URL: http://sofiasvanhagen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0