Wish I could spin my world into reverse.

Jag hittade ingen bild som passade ikväll så det blir bara en aning tråkig text.
Imorgon beger jag mig nedåt i landet, förhoppningsvis till solen och värmen. Här hemma finns det nämligen bara regn, kyla och ohyra. Usch! Sen läser man i tidningarna om "rekordsommar i hela landet", inte då fasen är det här? Men vi kanske inte hör till Sverige vi.. ><

Har haft en del av sommaren här hemma i alla fall, jag är nöjd! Jag är dessutom ganska säker på att jag kommer hinna upp en gång till innan sommarlovet är slut.

Kommenterat
Postat av: Sara

Alltså, det är SÅ IN I HELVETE VARMT HÄR! Typ, liksom alldeles FÖR varmt, haha hade gärna bytt plats med dig en stund ^^

2010-07-14 @ 18:59:36
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0