O to the S

Vart är du?

Spenderar mina kvällar framför tv:n och OS, gillar att kolla på sport. Tänk om man kunde vara lika duktig på att sporta som jag är på att skrika och heja, då vore det kanske OS-guld tiiiill Ida-Lisa Perssooon! ^^

Har haft supermysigt ikväll då jag, Kelly, Sofia och Sara såg the Wolfman på bio. Värde K film, satt och skrattade en stor del av filmen, dels åt Sara som var rädd och ropade högt, och dels för att jag tyckte att varulvarna såg ut som arga Chewbackas. ;D

På torsdag blir det utgång med gänget, är taggad! Wiehoo

Kommenterat
Postat av: Sara

Hahahaha roligaste var ju när han slet av sig tröjan, liksom WTF?! Hahaha!

2010-02-23 @ 22:03:14
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: catti

tagga tagga tagga!!! jag vill festa nuuuuu :D haha :P

2010-02-24 @ 20:21:23

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0