Patologitenta.





Jag har haft plugg upp över öronen de senaste veckorna att jag inte haft annat att göra än att ha näsan i böckerna. Monstertentan i sjukdomslära hade jag i fredags och jag vet inte hur det gick. Bara det att jag hade en sjuk skrivkramp och en nackvärk (?) som hette duga efter typ 3 timmars tenta. Detta firades såklart ordentligt också ;)

Har även hunnit vara hemma en snabb vända och firat min lillmoster som fyllt fyrtio!

Tvärtittade ut genom fönstret i eftermiddag och fick se finaste solnedgången!
Åh imorgon ska vi lära oss injektioner, venprovtagning och sondinsättning, det blir skoj!

Kommenterat
Postat av: Lillmoster

Men älskade Isa, vilka fina bilder du publicerat på din vackra moster :-) :-)

2011-04-20 @ 07:18:00

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0