Until the music stop.

Puh, det är inte bara en bild jag har på vår lilla resa. Redigera tar lite tid! :D

Jag har fyllt 21 och jag gjorde en fin tårta.

Jag har världens bästa lillebror.

Lämnade Sorsele igår och åkte ner med pappa (85 mil på 8 timmar!) till Västerås. Det är konstigt hur känslan kan vändas under en sommar. I början av sommaren ville jag egentligen inte åka hem utan vara kvar i Västerås, men nu ville jag egentligen inte åka tillbaka till Västerås igen :O. Jag har tyckt om att vara hemma med familjen och vännerna där hemma och då jag vart nere så har inte alla vänner varit här och jobbet inte varit grejt så det är väl anledningen. Nu längtar jag bara till skolan börjar och tjejerna kommer hit! Kräftskiva på fredag, tagga!

Kommenterat
Postat av: Sara

Men gud vilken fin bild på dig och Alfons! :D

2010-08-24 @ 14:21:44
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Louise

JÄTTESNYGG bild från Berlin!!

2010-08-27 @ 12:57:31
URL: http://louiseerlandsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0