Det snurrar i min skalle.



Idag hade jag tänkt mig ut till Rakel, och ta moppen. Men det regnar ju! Känns inte megakul att köra två mil moppe i spöregn. :(
Hörrni! Jag har bara tre jobbdagar kvar nu, så fucking jävla underbart!
Jag och Louise har bestämt oss vad vi ska göra nu. Det är nog det nördigaste någonsin men så kul. Vi ska nämligen åka på typ kryssning till Helsingfors! Tillsammans med alla festgalna 55 plussare, haha.
Sen blir det nog en dag med shopping i sthlm och någon dag i Västerås också. Men vi fick iaf till en minisemester och jag får vara hemma i en vecka ungefär. Lovely!

Kommenterat
Postat av: Sara

ååååh, haha jag har också alltid velat åka på en minikryssning haha xD Hoppas att ni får det så himla kul! :D

2010-08-05 @ 17:10:35
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

Kom ihåg?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0